Döntsük le a tabukat!

A gátizomzat -a többi harántcsíkolt izomhoz hasonlóan-, gyengülésre hajlamos. Ha nem edzed, gyengülni kezd! Mindennapi tevékenységeink során észrevétlenül folyamatosan terhelésnek van kitéve. (Vizelet tartogatása, székrekedés, emelés, cipelés, ugrálás, tüsszentés -allergia… mind-mind gyengítik!)

NEM AZÉRT GYENGÜL, MERT ÖREG VAGY! A gátizomzat gyengeség NEM IDŐSKORI PROBLÉMA és NEM BETEGSÉG!

Legjellemzőbb tünete az akaratlan vizeletvesztés, mely egyre fiatalabb korban jelentkezik és kellemetlen tüneteivel sokszor kihat a mindennapjainkra. (Tudtad, hogy minden harmadik futó nő tapasztal sportolás közben akaratlan vizeletcsepegést? Hát igen, ezt nem posztoljuk a fb-on!)

Sajnos erről még mindig TABU beszélni, ezért hallgatunk róla, titkoljuk, esetleg bízunk benne, hogy majd magától elmúlik. Sajnos előbb-utóbb kialakul a szégyenérzet és inkább elkezdjük kerülni azokat a helyzeteket, amik kellemetlenül érintenek. Inkább lemondunk a futásról, inkább nem fogócskázunk a gyermekünkkel (a Cyber Jump-ról meg ne is beszéljünk! Inkább vigye Apa, a szomszéd, vagy bárki más!), hanyagoljuk a zumbát, az aerobikot, hogy elkerüljük a kellemetlenségeket.

De nem kell ennek így lennie! Ne akaszd szögre az edzőcipőd!

Tedd félre a szégyenérzést és nézz szembe a kezdődő problémával! A gátizom gyengülése megállítható és rendszeres edzéssel kondíciója javítható, így újra teljes életet élhetsz!

Az intimfitness segít Neked!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük